Faster

Jag har historiens skönaste faster!
Av alla mina släktingar så är faster och farmor mina absoluta favoriter, de är sköna och kan leva in sig i det man pratar om, de älskar att shoppa, och bäst av allt de älskar att skvallra xD.

Idag efter skolan (ONSDAG) fick jag skjuts av Karros mamma till IP där jag kunde gå till faster (hon bor 2 min därifrån). När jag kom dit blev jag lika förvirrad som vanligt... Vilken dörr ringer man på? Men behövde inte fundera länge för min äldsta kusin Oscar som gått och blivit fjortis (han blev nyss 12år) sa åt mig att komma in genom altan dörren xD När jag mötte upp honom sa han attf aster satt i telefonmöte så jag gick in till min yngre kusin Victor(10) tillsammans med Oscar. Jag och Oscar satt och mobbade Victor och hans kompis när de spelade CS. Både Oscar och Victor skulle visa alla sina nya låtar, sin nya pa och alla märkeskläder de ville ha, efter det var det utfrågning om mitt liv :S vet ju inte va man kan säga till dem de är ju så små xD Sen vart det film visningpå de roligaste lippen från youtube och jag höll på att somna -.-' mina kusiner e roliga men fan inte deras humor xD. Efter filmvisningen var fasterkalr med mötet och hon berättade hur brottom hon hade för hon och jag skulle stå i cafeterian  5 på IP och klockan var halv fyra. Så vi gick upp och jag testade kläderna hon lagt fram till 80-tals festen. Efter att alla plagg var färdig provade skicka jag bild till karro och hon berätta att hon fått förarbeviset till moppen :D. Sen sprang jag ner och lagade pankakor till de eftersom faster var tvungen att fixa klart en sak till jobbet. Undertiden som jag stekte fick jag höra senaste gossip xD nä men allmänt skvaller om allt och alla. Efter att vi ätit fick vi skynda oss iväg ner till IP för att stå i kafeterian klockan fem och den vartre minuter i fem xD När jag faster och Victor kom dit visade det sig att det var en till familj som stog där men jag stannade och hjälpte till i alla fall. Det var as roligt att stå där fast det bara kom typ 8 pers. men men när vi sängde så hade vi tjänat in 726:- :D fast typ  500 var  faster  och den andra familjens pengar xD. Träffade Flisan och Karro som hade träning en snabbisinnan jag drog hem ochslappade.

Blev lite mkt xD Här kommer en old picture på mig och sysster :D


puss älsk <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0