Förlåt.

Förlåt att jag inte skrivit på länge. Men inte skrivit i min egen blogg på länge heller. I dag fick jag veta att jag är stressad och därför händer det i bland att jag får ångest attacker. Men fan 3 veckor kvar i skolan :D sen är det ÖVER!

Yey - shiet va det ska firas! Det bästa av allt är att Sanna kommer vara där, Soffan och Cassandra mina "lilla systrar" och sist men inte minst såklar Micke :D han kommer till och med vara med och skåla med mig på morgonen <33

Längtan är fruktansvärd. Men på ett sett kommer det kännas konstigt att aldrig mer gå till skolan, inte på det sättet som man alltid gjort. Ingen lapp i brevlådan när det är skolstart - en ny termin startar. Nej det kommer inte att ske igen.  

/ Linnéa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0