Grillkväll

I Torsdags kväll efter att jag och Karro sprungit runt och flummat i stan så bar det av mot grill kväll. Innan vi drog ner till Stenbadet där vi skulle grilla så mötte jag Linda och vi köpte en massa mat och marshmellows :D. Sen mötte vi Karro och Julia så det fick ta våran packning på moppen eftersom jag skjutsade Linda på min cykel xD.
Sen blev det en massa korv och marshmellows och jag dtog ett dopp i det SVINKALLA vattnet helt ensam eftersom mina kompisar är badkrukor!  Men det vart mysigt att sitta vid elden sen :). När Karro skulle spruta kecthup på sin korv blev JUlias jeans och tröja helt nerlabbat istället så Karro bestämde sig för att äta Julia. Alla råkade få ketchup lite överallt för det var ngt fucking fel på flaskan xD.
Sen fick jag syn på en liv båd och vi bestämde oss för att låna den och ro iväg, men Julia stannade på stranden.
Otroligt nog kom vi tillbaka till stranden ca 20 min senare utan att ha sjunkit xD
Sen bar det iväg hem och jag slpp cykla :) Lindas pappa skjutsade hem mig och min kära cykel.

Det var fett mysigt girls måste göra m det :D
här kommer en bild på vår brasa :) <3333 haha och på min snygging fot ;) 



Puss älsk <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0