Haha :D

Jag håller på med ett skolarbete där jag ska skriva en hel tidning :P Dt är as roligt men iaf. Min syrra har stört mig HELA veckan när jag har skrivit på den och i dag var det som värst så efter att hon hade varit inne i mitt rum för 6 gången på en halvtimme gick jag ut till henne när hon åt i köket och ba: Vet du? Jag har skrivit en tidning.
Hon ba: Aha, kul.
Jag ba:Vet du? Jag har skrivit en tidning.
Hn ba: Ah, jag vet.
Jg sa samma sak 7 gånger till, tillslut fick hon damp och lacka ur xD så försökte hon ta sig ifrån mig men jag förföljde henne genom hela huset och fortsatte säga Vet du? Jag har skrivit en tidning. till slut fick hon panik och tappade sin macka xD. Vet låter som om jag är sjuk i huvudet men det var as kul då xD.
Fast det roliga tog slut när hon börja säga att den var dålig :/ Hha, men jag var fett offensiv och sa att den var fett mkt bättre en tidningen hon jobba på. Sen  en gång vann lollo tha sheat brostedt över big siss :P

keep reading bilder och inlägg om beas fest kommer i veckan kan inte ladda in bilderna på datan :/

puss och knull <3333


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0