PLUGG!

Fattar int evad man än gör så har man så sjukt mycket skolarbete att man inte hinner med något annat!
Som vanligt sitter jag och Karro natten innan arbetet ska in och typ börjar på det, varför blir det alltid så? Säger alltid till mig själv att nästa gång ska jag börja i tid men precis som alla andra löften jag säger till mig sjäv bryter jag och jag hatar det för det känns som tomma löften och hur vet jag att det inte blir en kompis som jag råkar bryta löftet för? Känns som om allt jag säger är fejk + att jag har blivit jätteotrevlig mot alla mina kompisar och jag ignorerar alla och ska alltid få  min vilja igenom och det är inte den sidan va mig själv som jag vill vara för jag hatar den sidan för den sidan är bitchiga jag som försöker leva upp till en massa skit wannabe something. Vet inte vad jag ska göra längre känns som om jag glider längre ifrån den jag vill vara :/
Haha, oj det här skulle vara ett inlägg om skolan men men. Vet att det låter lite dystert men ja va tvungen att skriva av mig lite, kommer inte att bli något mer för jag hatar själv att läsa bloggar där det står sån här skit xD

Här kommer en bild från 7:an xD



God natt! puss älsk <333

Kommentarer
Postat av: karro

haha vi måste bli pluggisar lollo!! <3



och du e bäst som du e:) ändra ingenting:D<33

2009-05-20 @ 12:17:55
URL: http://kaarroh.blogg.se/
Postat av: Pascal

visst e den :O

2009-05-20 @ 14:04:39
URL: http://fazhion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0