Senil!

HÖLL PÅ ATT GLÖMMA! :O

Julia fyller byxmyndig idag så släng ett sms och väck människan eller skriv en kommentar på hennes blogg juliaw.blogg.se. Skäms på er om ni missat att gratta henne! Mohahah, sa till mig själv i morse innan jag skulle möta hene vid bussen ba: Juste Julia fyller år får inte missa att gratta henne! så när vi e i skolan allla ba: GRATTIS! jag ba:åh nej, inte igen damn it xD säger det senil på förtid. Jaja jag tillgodogör det på lördag på festen. ska bli så sjukt kul och då menar jag sjuk :D mohaha  ni anar inte ad jag och julia planerat xD

Oj nu babla jag iväg men här kommer en bild på födelsedags barnet :D <333

Natti puss älsk :D <333

Kommentarer
Postat av: Julia

vad hände med att inte lägga ut domdär bilderna?? xD

Ser ju ut som värsta miffot med josses sminkning och ditt hår. Så alla vet nu att inte jag gjort det själv xD

2009-05-19 @ 18:43:29
URL: http://juliaw.blogg.se/
Postat av: julia

man kunde ju redigerat lite till svartvitt eller något (a) XD



aja, thanx för remembering ;P <33

2009-05-19 @ 18:45:01
Postat av: Pascal

fan va skönt me en hänggunga;)

2009-05-19 @ 18:45:59
URL: http://fazhion.blogg.se/
Postat av: lollo

Men gud jag kommer inte ihåg sånt + du hart lagt ut typ as många av dem ^o)

2009-05-19 @ 23:23:47
Postat av: julia

juste, du e senil x)

vilka? Har lagt upp en på min arm XD

2009-05-20 @ 17:53:40
URL: http://juliaw.blogg.se/
Postat av: mortgage rates

click here for the top home loan with bad credit around


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0