Sista skoldagen den här veckan.

I dag hade vi två lektioner i skolan. Men för att ta det från början. Jag kunde som vanligt inte sova, om jag minns rätt somnade jag vid halv 4, sen vaknade jag att klockan ringde 06:00. Znozzade, klockan ringde, znozzade, klockan ringde, jag tyckte jag va vaken så klickade av alarmet och skulle bara vila lite (av någon konstig anledning). Halvsovandes - vaknar jag när Lovisa kommer in och frågar när jag ska upp.. Jag får framm ett mummel "nmnu, nu". Men jag låg kvar. Tillslut sträcker jag mig för att tända lampan. Sen kom jag upp. 

Vi fixade oss och tog samma buss, hon gick av tidigare och jag in mot stan. Lektionerna va inte så där jätte läror rika. Den första va läraren försenad så vi fick fortsätta själva. Den andra va religion *SUCK!* hade inte alls lust att ha det (det har jag aldrig). Men jag berätta för vännerna om kryssningen och alla de roliga skämten de drog, så de va roligt! ;D. 

Efter det så fick vi som inte ska redovisa svenska np B den här veckan, vi fick gå hem. Jag och en klasskompis gjorde sällsis till medis där jag gick av för att köpa en bok och pröva en student klänning - Såg ut som en kossa i den. Nej men den va inte alls fin på, bara på galijen ^^. Jag har snart mindre än 12 dagar på mig. Letat i ett halvår nu!. Men i morgon ska Linnéa och Lovisa till stan ;D - Stan blir inte så farligt men mera galet får man nog leta efter. 

Boken jag köppte heter Flickan som inte fick finnas, och jag har läst ca 20 sidor och har redan fastnat ganska mycket för den. Den handlar om en flicka som växer upp i Ö-vik (örnsköldsvik) där jag själv är född :P hihi. Men så sjukt synd om flickan!. Men tror ingen bok kommer slå Skadad - av Cathy Glass <3

Nej nu är jag hemma och borde plugga, men är det bara jag som får besök av herr-göra-det-senare-typen?  ...


Chatingens på er Linnéa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0