Sommar!

Ah! Idag och typ hela helgen har det varit värsta sommar vädret :D
jag har som vanligt legat och stekt hela dagrna utan reultat -.-' fattar inte varför jag inte ska få färg :O.
Men, men idag har jag legat och pluggat isolen fast det blev mer solbad än plugg, alltid xD.

I helgen har jag sovt hos Bea och vi flumma som fan xD och då menar jag flummat vi byggde fan en koja i hennes vardagsrum, på morgonen kom hennes pappa mot oss med STORA ögon xD.

Efter att jag drog från Bea gick jag över till Juila och vi börja planera fr hennes 80-tals fest , har även börjat checka kläder. Har sjuka saker alla ska göra MOHAHAHA akta er xD.
 
Har inte kunnat lägga upp bilder på jätte länge så här kommer lite bilder jag har inne på bloggen. Juste fixa min syrra innan hon åkte på kryssning, första gången jag va hos hennes kille ;) de bodde fett mysigt. På vägen dit mötte jag mickis och vi var helt virriga missa tvärbanan fast vi stått framför den i två min på stationen och mickis åkte åt fel håll, tänkte att jag satt på tunnelbanan och undrade vilken jävla sjuklinje jag satt på. sen gick jag vilse på väg till micke xD

Haha, ja jag är sjuk men fuck vad tråkigt man skulle haft annars eller hur!? :D
Nä, nu ska jag fortsätta plugga ekonomi -.-' och ta en glass :D.

Tycker den här bilden är as cool :D måste fixa den på ps men men :P här er originalet

Hoppas ni haft en lika underbar helg puss älsk <333

Kommentarer
Postat av: Syster Linnéa

Du e så söt (mina kläder) men du passar i alla fall i dem ^^ xD

Btw..Vad coolt mitt rum ser ut :O!

2009-05-17 @ 21:27:35
Postat av: Lollo

Haha, vet jag u grymmast och snyggast xD :D

vet det blev as coolt gillar verkligen den bilden

puss älsk <333

2009-05-18 @ 10:37:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0