Sommar!

Ja då har jag knappt 3 vackor kvar av min tid i skolan, 11 hela skol dagar (om man räknar med student dagen). Helt ofartbart att jag sen ska ut och jobba - resa - plugga. Jag SKA in på socionom utbildningen här i stockholm. Men sommaren kommer bli speciell men rolig.



Först är jag ledig en massa i början. Midsommar antar jag att jag kommer vara med Micke. Sen åker vi till slandön en vecka och det kommer nog bli det mysigaste av allt! Cassandra och dem kommer också vara med :). En vecka med sol och bad. En dag ska vi ta båten över till en annan ö och äta på ett ute ställe. Men sen massa grill kvällar och roliga spel och allmät mys!. Längtar så oerhört mycket!

Här är en bild på stugan som han och jag ska bo i. Dem andra ska bo i två stugor lite längre bort, strax ovanför våran. 
Nej urs, nu vill jag dit på engång :p hihi.  



pUsS PuSs!<3
/Linnéa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0