Torsdag

Idag skulle jag och Josse ha åkt till stan och köpa present till Julia men hon kunde inte :/ så jag släpade med Karro.  Men eftersom det var söndag och våra bussar insisterade på att inte gå så ar det bara för oss att hoppa upp på cykeln ner till Alléplan.  Först så gick vi mot bussen som stod inne eftersom vi trodde att vi inte skulle hinna med den men busschaffuören var schysst och väntade på oss :D. Sen bar det av mot stan!

Som vanligt så hittar jag och Karro bara saker till oss själva fast som är för dyrt för att vi ska ha rådmed det  :( men men efter någratimmar många sratt anfall och pinsamheter lyckades vi hitta de perfekt presenterna :D och så får vi hoppas att Julia tycker om dem. Efter att shoppningen var avklarad gick vi och köpte varsin chai latte i gallerian sheat asså vad vi var nära på att somna och Karro hämtade ett salt kar och tänkte hälla ner i latten jag ba: "Eh, Karrojagtror inte att det är så gott med salt i latten" hon ba: "Men det är socke. Jag ba: Haha, nej sockret är i de där stora sakerna XD fatta nära hon va påatt hälla salt i latten xD
 
Efter chai latten var jag tvungen att visa karro mina skills. Mina ballerinaskor är så hala att jag halkar på asfalt(!) så jag gick mot trappen vid plattan och satte varsin fot på barnvagnsramperna och gled ner haha det gick så jävla fort xD. När vi km ner såg en as stor försäljning avgodis så vi var tvugna tt köpa en lång rem *SMASKIGT*.

Efter stan vardet bara att ta cykeln hemoch görasig i ordning för grill kvällen :D.
Skriver om den sen :D Här kommer bilder från shoppingen ledsenatt jag tog dina Karro menhade ingen kamera xD

Godis havet <333 OBS! allagoda godisar var därborta xD


Jag och Karro på monki <33


VILL HA SKORNA jag och Karro blev helt förälskade är inte de här skorna bara för snygga och trots att de är skyhöga gick det att gå i dem:D <3333333


Puss älsk <333

Kommentarer
Postat av: karro

I want CANDY!:D jag vill dit igen, har typ inget gott hemma!:( <33

2009-05-23 @ 12:23:52
URL: http://kaarroh.blogg.se/
Postat av: Lollo

Åh, fan det vill jag med. Men en annan måste ju tagga ner på godis ätandet ett tag xD



puss älsk <3333

2009-05-24 @ 14:36:27
URL: http://systrarnall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0